Gårdagens ridpass!

Red Pee Wee lite igår och skulle ju "pressa" henne lite mer då för att se om det blev som det blev i onsdags.
Det jag krävde av henne var att hon skulle ha kortare hals än gårdagen "på tygel", hon skulle driva frammåt och kunna samla i galoppen.
Det gick jättebra! Allting gick bra och hon var som vanligt innom dom grejerna, vi hade inga disskutioner i vänstergaloppen som vi hade i söndags.
Allting snurrar i mitt huvudet just nu..

Mamma var snäll och följde med för att hon skulle filma, jag kollade batteriet hemma innan för att vara säker på om där var batteri och det var fullt! en halvtimme efter i ridhuset när mamma skulle filma var det helt slut.. hm

Jag vill bara tävla och visa upp dig min fining! ♥

/FridaFransson

Kommentarer
Maja och Agnes skriver

Vad fin din häst är !! :D

Skrivet: 2012-04-04 // 18:12:08
Blogg/Hemsida: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0