Dagens ridpass

Idag hade jag som sagt tänkt ta ett dressyrpass på banan, men min vän Emma berättade att det var tävlingar på ringsjöorten hela helgen. Vilket betyder att jag inte kan rida på bananorna, vilket betyder att jag inte får rida dressyr på hela helgen och jag är såå taggad och vill bara rida!
Så idag blev det en uteritt, finns en superhärlig runda där man verkligen kan arbeta hästen ute i skogen som Emma visade mig i torsdags. Men jag vill inte rida den ensam, så det blev en jättetråkig runda som bara är på rakt spår med två svängar -.- Jippi! Eller inte..
Passade i alla fall på att verkligen jobba henne, i speciellt skritt. Gjorde öppnor, slutor, skänkelvikningar och halter och igångsättningar. Gick jättebra tyckte jag, hon har så mycket energi nu varje dag och jag är såå tacksam för det!
 
Min lilla ponny är allt underbar hon!

Kommentarer
Anonym skriver

Vad fint du rider! undrar också vem du rider för?:)

Svar: tack! Helena Erlandsson, en riktigt bra tränare! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-18 // 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0