Dagens ridpass a lá Pee Wee´s Bo-Gi

Båda hästarna idag gick jättefint måste jag säga!
Idag red jag henne i en ganska låg form, har tränat henne i hög form så mycket nu så jag tycktre att vi skulle ta det lite lungt med det idag.
Måste säga att hon var jättefin men att hon dock hängde i vänstertyglen och det fick jag inte bort till 100 %, men det fixar vi hos Helena imorgon!
Gjorde inte ökningar i trav idag då jag gjorde det mycket igår, idag börjde jag bara igenom henne ordentligt i sidorna. Det vill säga mycket serpentiner och volter.
Längtar till träningen imorgon! :D
 
Hade tagit outfit bild på Pee Wee som hade lila idag, men min kamera vill inte samarbeta med mig så de blir ingen bild -.-
hihi, en bild från i vintar på min sötnos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0