Frågestund! - men det är inte jag som svarar..

Tänkte köra en frågestund! Senare kommer jag ha en frågestund som jag svarar på i ett videoinlägg, men denna gången ska jag be mina närmsta vänner att svara på den.
Så ni kan ju inte fråga tex. när ska du sälja Pee Wee, för det har dom ingen aning om. Ni får ställa fråger som ni tror att dom känner till. Tex. Beskriv frida med 3 ord. eller ngt liknande! ni får själva komma på :)
Vissa av mina vänner håller på med ridning lika mycket som jag och vissa håller inte på med ridning alls.
 
Så kom igen skicka in massa fråger om mig och mitt hästliv till mina vänner!
 

Kommentarer
celisty skriver

hejj, fin blogg du har, kika gärna in på min blogg som jag delar med min bästis Julia och lämna gärna en kommentar också! ;)
Kram

Svar: tack så mycket! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-03 // 12:18:41
Blogg/Hemsida: http://celistyojulias.blogg.se
Cajsa skriver

Hur är frida utanför stallet?
Är frida noggran med sina hästsaker?
Vad är det bästa med frida?

Skrivet: 2012-08-03 // 22:12:00
Blogg/Hemsida: http://cajsamalmstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0