Godmorgon på er!

Nu är det en ny dag och fler och andra saker att göra! ;)
Jag ska faktiskt göra lite nytta i vårt trädgård, städa mitt rum, sola och sen senare ikväll blir det en lång uteritt med Emma! :)
Igår sa jag att det skulle bli mycket bilder och uppdatering, haha men så blev det inte.. kände lite paniken att jag ville ut och sola och det tog så lång tid med bilderna och så. Sen var jag inte hemma förens sent igår.
Nu ska jag sätta igång min dag med att göra lite uppdatering här på bloggen, sen rullar schemat på!
Vi hörs!
 
ps. Jätteroligt att statestiken bara ökar varje dag! Ni är bäst! :)
smakprov ifrån träningen igår! 

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

fin bild:D

Svar: tack! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-16 // 15:40:00
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0