Inspiration!

Idag har jag träning för helena. Jag är såå taggad och vill bara träna, tävla, träna, tävla!
Jag har egentligen väldigt mycket att skriva om, men min inspiration inom både ridsporten och utanför har legat på noll. Men jag har kollat på OS i dressyren och nu har jag fått ny inspiration, och utanför ridsporten har jag också hittat. Så allt verkar falla på plats igen.
Dom senaste två (?) dagarna har jag bara varit i stallet och sen har jag suttit vid fb eller gått och lagt mig i sängen igen. Haha, verkligen inte likt mig!
Men nu är Frida Fransson back on track! 
 
Har fortfarande bilder ifrån sjön och ifrån träningen kvar, så det blir väl uppdateringen nr 1.
Kameran följer med idag också, så vi får hoppas att någon vill fota oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0