Mål!

Mina mål i LA:1 är att såklart få en bra känsla. Verkligen rida ut i hörnorna och vara jättenoga med vägarna.
Även att ha ett friskt tempo i alla gångarter. Satsar även på en placering, det är 3 placerade i denna klassen.
 
Mina mål i LA: P1, eller mer mina "små krav" i LA: P1, är inte alls stora!
Det är bara andra gången vi startar det, så jag har verkligen inga förväntningar!
Mina krav är att jag ska våga samla henne och våga arbeta ordentligt. För ibland kan det bli så att man bara sitter och åker omedvetet. Även här ska jag tänka på nogranna vägar och samla varje liten poäng vi kan i detta program.
Jag ska helt enkelt göra programet så nogrant vi kan, och sen får vi se vad det leder till.
 
En sak som är synd är att vi har såå långt mellan klasserna, jag startar min första 09.56 och min andra 14.30.
Lite synd men det är sånt man får ta, vi får göra det bästa av det helt enkelt! :)
 
Nu ska jag iväg till stallet igen och göra vid min ponny inför tävlingen imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0