När jag kommer igång..

.. och städar, då kan ingen stoppa mig!
Har precis kommit hem, har verkigen skrubbat hennes vita ben och gjort allt det som ska göras.
Men när jag väl kom igång med allt så packade jag transporten också, kände att det var lika bra eftersom vi ska iväg så tidigt imorgon! Men det som var lite "konstigt" va att när jag kommit igång med allt så kom Frida Franssons ideér fram och jag började städa insidan av transporten.. HAHA. Med svamp och vatten.
I krubban och runt om krubban och så, städade hela transporten, sopade och la allting till rätta på andra sidan där det inte står någon häst, platta till och la spånen till rätta där hon ska stå när vi åker imorgon o.s.v
haha, typiskt mig. så det blev en sen kväll i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0