Nu är skolan igång!

Idag var första dagen i skolan, och jag kan säga att jag faktiskt tyckte de var roligt. Vi gjorde en del onödiga saker som var väldigt tråkigt men det var verkligen superduper roligt att träffa alla vänner igen!!!
Såna som man oftast inte träffar på fritiden.
Imorgon blir det vanlig skola med lektioner och så, men tisdagen ser ändå helt okej ut och dessutom slutar vi en timme tidigare, tio i 2. 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med ponnyn, men det får vi se, tror att det blir ett pass som liknar det jag gjorde i dag som ni kommer få läsa senare ikväll.
Kände mig inte alls motiverad till att blogga i eftermiddag, där av att det inte kom ngt inlägg.
Men vi hörs senare i med i alla fall dagens ridpass.
 
Puss på er sålänge!
kan säga att jag faktiskt hunnit bli trött bara av denna dagen, jag undrar hur jag känner på fredag när det gått en hel vecka + att dom lagt alla jobbiga lektioner på fredagen, men aja! vi får se ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0