Önskeinlägg - Tävlingar jag varit på

När jag bad om ideér från er så märkte jag att det var några som var intresserade av att jag skulle skriva om mina tävlingar jag varit på undertiden jag inte bloggade, och det kan jag självklart göra!
Jag har en liten bok som jag skriver om mina och Pee Wee´s tävlingar i så därför kan jag berätta hur det kändes.
 
Andra starten 2012 var i skabersjö. I boken har jag skrivit att det kändes skit och att vi var väldigt nervösa båda två.
Mycket var mitt fel då jag inte kortade upp tyglarna och eftersom jag red fel en gång. Jag gjorde skänkelvikningen på fel håll.
Det var debut i Regional LA:1, och mitt mål enligt boken var att på första försöket få ett kval in till Svenska Ponny Derby. Med så höga krav på mig själv märkte vi ju hur det gick..
Vi fick 61,8% och med det blev det vinst! Fick inte mitt kval, men det blev ändå vinst, så det var blandade känslor.
Snälla Ida var med och fota!
 
Det var allt jag skrev om den tävlingen, väldigt lite eftersom det bara var en klass och eftersom jag nog var för arg för att utvärdera mer, haha ;)
Tänkte ta en tävling om dagen tills dom tar slut.
 
Bilderna från tävlingen:
tänk vad man kan utvecklas på bara någon vecka/månad! Roligt att se!

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

super fina bilder:D

Svar: tack! duktiga ida har fotat dom! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-02 // 19:54:21
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0