Snart skola...

usch ja! snart är det skola och då börjar man 9an. alltså nationella prov, vill inte!!
Tur att Julia kommer och sover över på lördag och kaanske söndag, hoppas!
Idag ska jag ligga i solstolen och bli lite brun igen inför skolan, senare ikväll är det träning för Helena.
Jag tror att jag tar med kameran, vi får se helt enkelt.
Kommer även göra lite tidsinställda under dagen med bilder band annat från igår och tävlingen, sen kanske jag hör av mig mer senare ikväll. Men ni får ha det bra så länge!
 
puuuusss
mysig bild jag tog på Pee Wee i hagen igår!

Kommentarer
Anonym skriver

Jag var också AS nervös inför nationella och ville verkligen inte men det var inte så svårt. Särskilt inte svenskan! :o

Svar: okej, tack de är bra att veta :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-15 // 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0