Starttider!

Måste säga att jag fick jättbra starttider nu på söndag, 12.30 och 13.30.
Kanske lite tätt mellan klasserna men det funkar!
Det som är jobbigt i mitt huvud är att vi startar LA: P1 först och jag startar först i båda klasserna. Sen startar jag bara med d-ponnys i LA: P1 :/
Men att jag startar först får jag ju dock skylla mig själv, så går det när man efteranmäler ;)
Julia kommer följa med och jag hoppas verkligen att hon knäpper några riktigt fina bilder! :D
 
Fick även en fråga om vart jag skulle tävla och då kan jag passa på att berätta att det är på osbyortens rf!

Kommentarer
Ida Andersson skriver

Lycka till Frida !
Kommer säkert gå super :D
Saknar dig

Svar: tack ida! saknar dig massor! :D <333
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-24 // 15:44:41
Anonym skriver

Så fin bild! Lycka till :)

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-24 // 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0