Today!

Idag har jag en del att stå i! Nu ska jag till stallet och mocka och så, även rida ett dressyrpass på ponnyn.
Sen ska jag nog ta några bilder i mitt nya urfräcka skärp som jag ska ha i skolan på måndag.
Senare kommer Julia och ska sova här i två nätter, ska bli mysigt att träffa henne då vi inte träffats på superlänge!
Underkvällen kommer vi säkert tönta oss som vanligt, hahah men kanske slänger upp något inlägg i alla fall!
 
Under dagen kommer jag faktiskt lägga upp några bilder på mig själv, så ni får hålla utkik!
 

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

älskar bilden!

Svar: hihi! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-19 // 18:42:00
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0