Träningen för Helena

Gick super! Hon var jättefin!
Vi började med att prata om tävlingar och klasser och så. Sen satte vi igång och då var hon redan fin ifrån början.
Vi gjorde Öppnor, öppnor på volten, ökningar, rida rakt längs medelinjen, förvänd galopp och en ridväg i programet LA:4 där man travar upp längs medelinjen och gör halt och ryggar och sen fram i galopp och så träna vi skänkelvikning.
Allt gick super måste jag säga och vi hann med mycket på träningen!
Vi fick verkligen igenom henne i öppnorna jättefint som vi har haft lite svårt för, pappa fick faktiskt fina bilder på det!
Vi träna lite extra på att jag skulle vara snabbare med min skänkel för eftersom mina ben är förlånga på Pee Wee så tar det längre tid för mig att skänkla eftersom hennes mage inte är vid min fot. Och det är ju inte snyggt att fastna med skänklen i sidan hela tiden, så ja vi tränade på att jag skulle vara lite snabbare än vanligt.
Har inte så mycket att säga, det gick jättebra! :)
mer bilder kommer om en timme ungefär :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0