Träningen igår!

Träningen igår gick superbra!
Hon var superfin i traven och i skritten men lite svår i samlingen med galoppen faktiskt.
Vi tränade på saker ifrån LA: P1 såklart eftersom det är den och La:1 jag ska rida i helgen. Öppnorna i höger varv var klockrena redan ifrån start men i vänstra varvet var det jättesvårt måse jag säga.
Lite konstigt eftersom det brukar vara vänstervarvet som är enkelt, men det har vänt helt!
Vi red igenom programet i slutet och det gick jättebra, trav arbetet var superfint med sen är det då galoppen som är det svåra för oss, men jag tyckte ändå att det var helt okej.
Nöjd är jag och taggad inför tävling också! FinaFina ponny! :D
 

Kommentarer
elina skriver

var ska du tävla

Skrivet: 2012-08-24 // 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0