Tredje starten 2012!

Får börja med det igen nu när jag kommit igång lite!
 
Reg, Dagstorp RF, 29/4
Gick inte lika bra som första starten 2012 med det gick MYCKET bättre än andra starten.
Startade regional LA:1 för andra gången och kom 3:a! (Fick 6 poäng till rankinglistan i tdb)
Är jättenöjd med tävlingen. Vi vann framridningen.
Jag var nervös när jag skulle in på banan för att jag ville ha ett kval.
Traven gick jättebra, men det gick lite fort. Galoppen var kaos men Helena sa att vi skulle lösa det på bara någon vecka. Fick 65,2 % Alltså ett kval!
Efter mina två regionala placeringar fick vi 15 poäng och la oss på 25:te plats i rankinglistan för ekipage.
 
Det var även min och Pee Wee´s första 3:dje placering någonsin!
 
Detta skrev jag då, så det är lite gammalt ;)
Blev inga bilder här ifrån.

Kommentarer
Emma - hästblogg skriver

grymt fin bild:D

Svar: tack! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2012-08-09 // 23:24:09
Blogg/Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0