Heldag i stallet!

 
 
Idag blir det en heldag i stallet. När jag gick upp i morse vid kl 06.00 trodde jag att jag skulle explodera, huvudet kändes som en enda stor balong + att jag hade riktigt ont i halsen igen.. Men mitt i allt somnade jag (min första sömn denna natten) och när jag vaknade var jag bara förkyld!
Så nu när jag faktiskt har lite ork i kroppen ska jag lägga all energi jag har på min stackars lilla ponny!
Det blir en heldag i stallet med mys och jag hade tänkt att jag ska longera Pee Wee och fixa henne lite så hon ser ut lite som en tävlingshäst i alla fall! ;)
Kanske är sjuk igen imorgon, haha nej men vi får se
Nuuuu vill jag ha sommar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0