Saknar dig!

Nu när Pee Wee vilat "så länge" (1,5 v) så är jag så sjukt sugen på att rida!
Jag saknar henne och jag saknar att rida henne! Hur mysigt det än är att stå och mysa i hagen, så är inte det riktigt samma sak. Eftersom jag i vanliga fall hade tagit med henne in i stallet.
Fastän jag vet att Pee Wee mått bra av att vila efter allt hårt arbete, så märker jag att hon hoppas på att jag ska lägga på sadlen eller när jag går ut i hagen så kommer hon gnäggandes.
En sak jag tänkt på är att det kanske kan vara bra och vara ifrån varandra lite så som jag och Pee Wee varit den veckan som gått nu. Att vi faktiskt får sakna varandra så att vi sen vill göra allt för varandra!
Vad tror ni?
 
Hon är så härlig mitt lilla hjärta, och för mig kommer hon alltid vara the number one ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0