Mål 2012

Tänkte skriva mina mål med Pee Wee 2012!

* Ett av alla mål är att öka bakbensaktiviteten ordentligt! Vi är redan en bit påväg till så mycket jag vill ha det, men jag och min tränare jobbar mycket med bakbenen!

* Kvala till lilla rundan derby nu 2012, det behövs 2 regionala LA:1 över 62 %. Och i år ska vi börja tävla regionalt, och jag hoppas verkligen att vi klarar det!

* Jag har bestämt mig för att vi ska ha debuterat LA.P1 innan årets slut

* Förbättra galoppen. Få henne att mer sätta sig på bakbenen, ingår ju lite i bakbensaktiviteten.

Det är mina mål just nu, kommer kanske fler under året, i såfall skriver jag ju det! :)

Du är det finaste jag vet ♥
/FriidaFransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0