Veckoschemat nästa vecka!

såhär ser nästa vecka ut för mig! denhär veckan skrev jag saker till vardagen också.

Måndag: Jag ska träna Pee Wee för Helena. SO frågerna  skolan ska vara klara! fixa prao.

Tisdag: Pee Wee får nog vila. har inget på tisdagen som ska vara klart.

Onsdag: Träna för Helena. Spanska prov, muntlig redovisning av en teknisk grej på engelska, sjukt många sidor matte! :O

Torsdag: Gå ut och gå med Pee Wee. Engelsk text, 15 glosor, 5 verb

Fredag: rida dressyr i ridhuset. Historia prov! Sen på kvällen är det jägers med Julia!

lördag: Dressyr och kanske fotodag med Julia.

söndag: rida dressyr och kanske fotodag med julia.

Såhär ser min otroligt jobbiga vecka ut! usch!

tur att jag har min fining! ♥
/fridafransson

Kommentarer
a skriver

galet fin bild!

Skrivet: 2012-03-18 // 19:42:54
allround.devote.se skriver

ni är så fina tillsammans! :)

Skrivet: 2012-03-18 // 20:03:37
Blogg/Hemsida: http://allround.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0