Fin för en dag

När jag och Julia var på make up store för ett tag sedan så köpte vi en rolig sak man skulle ha på naglarna. Det såg ut som små pärlor och galna som vi är i fotografering var det det första vi tänkte på när vi såg dom.
Man skulle ha vanligt nagellack och på det skulle du bara trycka lite lätt på pärlorna så skulle dom fastna och stanna där. Kan ju då säga att det är otroligt fint men kan även säga att dom åker av direkt!!
Jag och Julia pysslade med det en bit in på natten men det var inte lönt för när vi vakna dagen efter var dom borta.
Men som sagt så var det super fint men det är bara något man kan ha under dagen eller under kvällen om man ska iväg någonstans!
 
Som tur har jag bilder som kan visa er före och efter:
Före: Tog någon bild på Julias hand mitt i natten när vi var klara med 4 naglar!
Efter: Såhär såg mina naglar ut dagen efter när vi vaknade. Julia hade inga kvar alls, och jag kan ju lugnt säga att där låg mängder med pärlor i sängen runt omkring oss! ;)
fint för en dag

Kommentarer
anonym skriver

Hej! Snackar du med någon kille nu som du är intresserad av/på g med? I så fall vem? :)

Svar: ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-18 // 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0