Roliga dagar!

Nu är det dags att komma tillbaka till vardagen! Jag har haft ett par riktigt mysiga dagar i Oskarshamn med familjen, vi har gjort saker tillsammans hela tiden och bara tagit det lugnt!
Direkt när jag kom hem på söndagen slängde jag mig i duschen och gjorde vid mig och sen stack jag hem till en kompis och träffade vänner där, när vi varit där en stund gick vi till avskedsfest och hade jätteroligt! Tack för en grym kväll!
Idag steg jag upp vid halv 8 och red ut på Pee Wee och fixade i stallet, när det var klart skyndade jag mig hem igen för att göra vid mig och åka till lund och träffa hanna. Vi åt mat och snackade massor, mys!
Kom hem för ett tag sedan och ska snart krypa ner i sängen och sova en stund, vi hörs snart igen.
 
Tack för ett par awesome dagar!

Kommentarer
Johan C skriver

Gör det inte ont att slänga sig duschen ?

Svar: haha roligt johan ;)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-12 // 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0