Vad händer med frågestunden?

Det är säkert många som ställer sig den frågan så jag tänkte berätta lite kort hur det ligger till!
Det är så att datorn jag använder är fylld med bilder och filmer så minneskortet har varit fullt, jag har raderat en hel del bilder så att jag bara försöker spara det viktigaste på den men det är fortfarande för fullt för att använda "windows live movie maker" så att jag kan sätta ihop filmerna.
Jag har ju lovat att svaren ska komma i ett videoinlägg men jag har övervägt att svara i text istället, eftersom det inte funkar. 
Jag vet att de flesta vill ha det i videoinlägg precis som jag lovat och därför har jag väntat eftersom vi får en dator av skolan på måndag och om vi har tur så finns det programmet jag redigerar filmer i på den datorn.
Om det inte finns där så är jag rädd att svaren blir i text, sorry!
 
Planen nu är alltså att vänta tills i morgon när jag får den nya datorn och kolla om programmet finns där. Finns det där ska jag fixa filmen så fort jag kan, men finns det inte blir svaren i text och kommer ut tors-fre!
Såklart skriver jag här på bloggen så fort jag vet vilket det blir
Ni kan fortfarande ställa frågor HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0