1:a advent

Igår åkte jag och julia in till lund på kvällen för att kolla på en skräckfilm som heter You're next. Usch vad äcklig! 
Men det var såklart mysigt att träffa Julia igen och gå i mysiga lund!
 
Idag är det 1:a advent och min dag består helt och hållet av plugg. Jag ska skriva ett arbete på 3 sidor som ska lämnas in idag och även plugga till två stora prov som jag har denna vecka.. Men har jag räknat rätt har jag bara ett prov kvar efter denna veckan. Haha, hoppas jag räknat rätt nu!
 
Pee Wee får i alla fall vila idag för att jag helt enkelt inte har tid till att rida henne idag. Ja ska dock ut och fixa där ute lite och rykta henne! Nästa helg blir det klippning som gäller för hon ser verkligen ut som en skogsmulle. Men om hon ska ta det lugnt i en vecka nu så blir det bra ifall hon har sin päls kvar som värmer henne!
 
Jag har även fått en ny sak till mitt rum som jag ska fixa lite med om jag hinner
Bild på Julia från igår
nya saken till rummet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0