Förbannad!

Jag måste säga att jag är riktigt sur och behöver skriva av mig! Jag vaknar upp idag och känner mig väldigt stressad, varför? Jo, för jag har 2-3 uppsatser som ska skrivas, en engelskabok på 454 sidor som ska läsas ut och så börjar jag med prov första dagen som jag måste plugga till. Är detta normalt egentligen? haha
Vi har fått två veckors lov där vi ska ta det lugnt fira nyår och jul med släkt och vänner, vi ska bli utvilade helt enkelt för att skolan är så extremt tuff! Men ändå får vi alla dessa läxor under lovet!!
Jag kommer inte kunna slappna av förens allt det är gjort och det är ju inte så att det går fort att läsa ut en bok eller skriva uppsatser för tex. uppsatserna tar ju två dagar var att skriva! 
Varje lärare har ändå lyckats säga, "jobba nu inte ihjäl er under lovet", nehe men ändå ger du oss uppsats på 3 sidor?
Åh jag blir så frustrerad! När ska jag få ta det lugnt och känna mig utvilad?! Hur ska jag orka med en till ännu tuffare termin men nationella prov och allt när jag inte fått ta det lugnt på ett enda lov?
 
Nu tänker jag inte vara mer negativ, jag får jobba undan allt så fort jag kan. Jag lyckades, med min vanliga tur, få det här under just mitt jullov och det finns inget jag kan göra åt det. Smile
 

Om min underbara jul och bilder på mina julklappar kommer i ett annat inlägg då det inte passar in här, haha! 
Håll utkik så ni inte missar det!
en bild lånad från google som beskriver mina känslor rätt bra just nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0