Imorgon är det julafton!

Oj vad tiden går fort, imorgon är det julafton! 
Det känns verkligen inte som jul eller rättar sagt vinter eftersom det bara snöat super lite EN gång. Jag HATAR vändret just nu, det är blött, regnar och det är lerigt överallt. Det är det värsta vädret som finns! 
Jag har även hört att det kommer vara 9 grader ute imorgon, 9 grader på julafton! Vad är detta? 
Nu vill jag inte ens att snön ska komma längre, det är försent. Efter julafton är det försent!
 
Nej, nu lämnar vi julafton och pratar lite om mina planer för idag! Idag hade jag tänkt att jag skulle klippa Pee Wee om jag från tag på någon klippmaskin, hon ser verkligen ut som ett litet monster med lång man och jättetjock päls! Hon kommer att tränas ordentligt nu under lovet och därför måste hon klippas nu för det funkar inte att jag ska stå och vänta på att hon ska bli torr efter varje ridpass. Så, förhoppningsvis blir hon klippt idag, annars får hon gå ett lugnt och kort ridpass i ridhuset och klippas imorgon istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0