Mina julklappar!

Min jul var supermysig, som vanligt! Jag är otroligt nöjd med mina presenter och allt kommer att komma till användning väldigt mycket! Tog mig tid till att fota allt idag, dock med ipaden så det är därför det är sämre kvalité. Men aja det funkar! Enjoy:
 
Har aldrig i hela mitt liv sett en snyggare jacka, to die for! Hollies jacka
Galet snygg jacka som kommer användas flitigt till våren!
Vanlig munkjacka. Jag ägde ingen förut, så jag kände att det var dags ;)
Pyjamas och en riktigt gosig myskofta!
Marc Jacobs perfym Daisy! Jag har haft den en gång förut, den luktar såå gott
Axcent klocka, ursnygg!
Ny häftig läderplånbok från bianco!
Sminkas! En sak jag önskat mig länge! 
Ansiktskräm och mask från The Body Shop
Dags att gymma en massa, ska bli skitkul!!
Handduk med mitt namn på, väldigt fin!
 
Sen fick jag även pengar, underkläder, godis och annat smått och gott!
Jag är verkligen jättenöjd och är enormt tacksam för alla fina julklappar jag fått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0