Mysdagen igår!

Hallå bloggen, Just nu ligger jag i sängen på hotellet och myser. Här är verkligen superduper fint! Vårt rum är som en fin lägenhet! 
Snart är det dags att gå ner och äta hotellfrukost. Finns det något bättre egentligen? 
Efter det ska vi göra vid oss för att gå några timmar i affärer och sen är det dags att åka hem och ta in hästarna! 

Igår skritt-tränades Pee Wee i ridhuset då jag egentligen skulle ridit ut med minna, men det regnade så extremt mycket så vi struntade i det och red barbacka i ridhuset istället. Idag hade jag tänkt att Pee Wee skulle gå ett ordentligt dressyrpass med fokus på mycket skolor. 

Vi får se om jag hinner blogga något mer nu när vi är i Malmö, annars hörs vi mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0