On my way to the gym!

Nu ska jag och min syster in till lund för att gymma! Efter det ska jag hem och göra vid mig för att åka tillsammans med mamma för att se om vi kan hitta något snyggt ute i butkerna för mina julklappspengar! 
Senare i eftermiddag åker jag till bjärred en stund och sen blir det hem och plugga..
Pappa är supergullig och mockar och så till min lilla ponny idag! Alltså står det vila på schemat för henne idag och uteritt imorgon :)
 
Vi hör senare med lite mer intressanta inlägg när jag kommer hem från gymmet!
Förra vintern

Kommentarer
Nora skriver

Hur går det med Pee Wee, har ni haft några spekulanter? Och hur ska du göra 2014, ska du fortsätta tävla henne eller låna ut henne om hon inte blir såld?

Svar: Jag hade tänkt skriva om allt detta i ett inlägg som kommer att dyka upp inom kort!
Frida Fransson

Skrivet: 2013-12-30 // 12:51:28
Sanna skriver

Superfin blogg! Sista jag red ut på nyår smällde folk raketer även mitt på dagen och hon blev livrädd... så var noga var du rider... hehe

Svar: tack, och tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-12-30 // 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0