Tävlingsponny igen!

Nu är 50 % av Pee Wee tävlingshäst igen! Hon är klippt och fin så nu är det bara manen och öronen kvar som ska fixas! Hon var faktiskt väldigt duktig idag och stod helt stilla. Ibland är hon lite rädd om sina ben när det kommer till klippningen, men idag var hon fantastiskt duktig och stod still hela tiden. Massor av godis fick hon sen såklart! 
Jag red inte Pee Wee idag eftersom jag valde att klippa henne istället. Det tar så lång tid så jag orkar inte med båda sakerna. Imorgon hade jag dock tänkt ta ett lugnt dressyrpass på henne i ridhuset och sen ska jag även julpynta i boxen med massor av morötter och knäckebröd. Det är Pee Wees "julklapp" varje år och hon blir precis lika glad varje gång! 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med familjen så som vi brukar göra dagen innan julafton.
Mer uppdatering kommer senare ikväll!
Nu förstår ni varför jag tyckte att hon såg ut som ett monster innan med all denna päls.. Skillnads bilder kommer imorgon, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0