Bilderna

Idag tog jag med kameran som sagt och ja knäppte några bilder på de täcken jag hittade här om dagen. Dock ligger alla andra täcken här hemma för dom ska tvättas först, men jaja.
Testade först det blå med hals vilket satt jättebra och var jättefint på henne, men sen när jag skulle knäppa insåg jag att knäppena gått sönder.. haha där harvi anledningen till att det inte används! ;)
Men det bruna satt helt perfekt och kommer nog till att bli mitt nästa favorit täcke som kommer användas mest!
 
Här kommer lite bilder på detaljer. Först tog jag två bilder på det blå så ni fick se hur det såg ut också. Sen är det bara massa bilder på det bruna!

Kommentarer
Anonym skriver

Så jättefin hon är i det bruna:))

Svar: tack! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-02-01 // 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0