Så spännande!

Shit vilken tuff vecka! Mina dagar har bestått av plugg från sent på kvällen och sedan stiga upp tidigt på morgonen för att plugga lite extra innan skolan.. har sovit max 6 h per natt. Med andra ord så är jag helt slut och idag när jag kom hem hade jag ingen ork till något alls och somnade i soffan och vaknade nu.
Jag visste ju dock att denna veckan skulle bli tuff och att Pee Wees och min träning skulle bli lidande, för att inte bloggen skulle stå helt utan uppdatering så satte jag mig ner i söndags och skrev ungefär två inlägg per dag för halva veckan, måndag - torsdag, och det var ju awesome eftersom jag inte skulle haft en chans till att uppdatera annars!
Idag är det sista dagen jag ska sätta mig ner och plugga, vi har nationella prov i svenska imorgon och vi har även 7 sidor matte att räkna..
MEN, igår fick jag ett spännande mail och hoppas att denna roliga nyhet händer på lördag och förhoppningsvis på måndag, det handlar inte om ridsporten utan det handlar om mig, jag vill inte avslöja allt för mycket förens det är 100% bestämt!
 
Nu vet ni hur det ser ut för mig just nu och jag hade tänkt att jag skulle försöka hinna med att skriva något tidsinställt inlägg tills imorgon också då Pee Wee ska skos direkt efter skolan.
Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Cathie skriver

Han är ju för fin!! :)

Låter som att du har haft en riktigt tuff vecka! Skönt att den är över nu och det är helg :D

Svar: hon* tack så mycket! :)Riktigt härligt! ha en trevlig helg!
Frida Fransson

Skrivet: 2013-03-01 // 14:10:32
Blogg/Hemsida: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0