Vilken träning!

Träningen idag gick verkligen så otroligt bra! Allting gick bra!
Jag berättade för Helena att jag testat att göra lite överstrykningar där hemma men att det inte gått så bra för inte ens jag vet hur man ska göra, så hur ska då Pee Wee kunna veta? Så hon lovade att jag skulle få träna på det.
Vi började med att testa göra det i trav och det gick bra och sedan samma sak i galopp och det gick också bra men man kan inte riktigt kalla det för överstrykning utan mer ett sätt att lära Pee Wee det.
Vi la inte så mycket mer energi på det utan det var något jag skulle träna på nu i veckan och sen skulle vi se nästa vecka om vi kunde utveckla det ännu mer.
Efter det gjorde vi andra rörelser ifrån dom olika FEI programen vilket gick super! Det var på några ställen där det blev lite missförstånd men det gör inget. Traven var fantastik i alla fall!
Jag är så otroligt otroligt nöjd med träningen och imorgon får Pee Wee en riktigt välförtjänt vilodag! Hon har gått nu sedan i tisdag så det behövs nog ;)
 
Vi tog med kameran för att se om det gick att klicka lite bilder, bilderna blev riktigt suddiga tyvärr, men jag ska se ifall jag kan rota fram något i alla fall!
såhär blev det tyvärr, men såg att på vissa bilder blev det ett annat ljus och då blev dom lite mer klara, somsagt så ska jag kolla om jag kan hitta något!
 
Efter Hong Kong resan ska jag verkligen spara till ett nytt objektiv!!

Kommentarer
Cathie skriver

Åh vilken fin outfit! =)

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-02-25 // 09:09:07
Blogg/Hemsida: http://cathie.se
Minna skriver

Aaaassnygg outfit! ;)

Svar: hihi, tack minna! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-02-26 // 07:01:30
Blogg/Hemsida: http://goldendressagepony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0