Dagens ridpass!

Det gick precis lika bra idag när jag red, om inte bättre! hm, min lilla ponny kanske vilar sig i form nuförtiden..
I alla fall så började jag likadant idag som jag gorde igår, alltså sidvärtsrörelser i trav. Hon gjorde dom jättefint direkt så jag gjorde skänkelvikningar och slutor några gånger och sen fick hon pausa.
Sen bestämde jag mig för att jobba samling i galopp för att se hur mycket hon hade tappat om hon hade tappat något undertiden hon fick vila så länge. Så jag ökade och samlade hela tiden och hon var såååå fin och höll galoppen igång precis som innan vilan! Alltså verkar det ju som om att hon inte har tappat någonting, hon behövde nog vilan efter detta tävlingsåret där hon verkligen har pristerat!
40 min med 3 pauser idag igen, imorgon blir det att ta det lungt och skritta en runda på 50 min.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0