Dagens ridpass!

 
Idag red jag ut en ganska lång runda där jag kunde rida alla gångarter, hon kändes superfin!
Hon var speciellt väldigt taggad när det var dags för galopp så för att hon skulle fortsätta att koncentrera så höll jag tillbaka henne och hon fick jättefin galopp när det blev så mycket samlad energi!
Påvägen hem träffade jag på Ida, så otroligt längesedan jag träffade henne och hon är enormt saknad!
Vi red åt samma håll och snackade om allt möjligt, så härligt att få träffa henne igen ♥
När jag kom till stallet trodde jag att Pee Wee skulle vara jättetrött, men hon hade kunnat ta en runda till, haha inte lite energi!
 
Nu ska jag sätta mig och skriva om mina och Pee Wees tävlingar 2012!
Ida och jag i Falsterbo Horse Show 2012

Kommentarer
Ida Andersson skriver

Åh, falsterbo, vi måste gå tillsammans någon dag i år igen ! <3

Svar: ja det måste vi! det var så roligt sist! <3
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-02 // 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0