Gårdagens ridpass

Igår när jag och Ida kom hem ifrån Kyra Ks clinic vid ungefär kl 5 så var vi så taggade på att rida!
Jag hade sprängande huvudvärk men vi bestämde att vi skulle träffas i ridhuset kvar över 6 för att rida våra hästar och träna och testa att göra vissa saker av det Kyra hade lärt oss!
Ridningen gick superbra och Pee Wee var superfin! Något ostadig i galoppen då jag testade lite saker Kyra sagt.
Traven var nog bäst, jag tänkte exta mycket på min sits då Kyra pratade väldigt mycket om den, jag är nöjd med min sits förutom mina armbågar så det tänkte jag extra mycket på och det blev stor skillnad, även på Pee Weegenom bara sånna småsaker!
Som sagt så ska jag berätta mer om clinicen och saker hon sa imorgon för jag har inte tid till det idag!
 
Idas pappa klickade några bilder med min kamera, men alla blev dock suddiga förutom dom där vi stod still tyvärr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0