Mina mål med Pee Wee 2013

Mina mål med Pee Wee 2013:
Mitt största mål är att jag ska njuta och ha roligt när vi tävlar och är inne på tävlingsbanan. Det är ju trotts allt vårt sista tävlingsår tillsammans..
 
Egentligen tror jag ju mest att ni vill veta våra tävlingsmål i år 2013 så såklart ska jag berätta det med!
Jag och Pee Wee klarade att kvala nationellt ganska fort år 2012 men jag har aldrig riktigt kännt att vi varit redo att starta högre än regional LA:P1. Vi skulle egentligen startat en regional FEI klass nu på slutet men vi avanmälde mig ifrån den klassen då jag inte kände att vi var riktigt redo. MEN, nu känner jag att vi är det! Så mitt försra mål med Pee Wee är att starta nationellt och det vet jag att vi kommer göra så mitt nästa mål är att starta en nationell klass på 60%. Jag vet inte riktigt hur bedömningen är i de nationella klasserna men jag vet att man inte har råd till ett enda misstag! Så det är tufft!
Jag ska inte säga för mycket men jag TROR att vi kommer starta regional LA:P1 och regional FEI inledande på vår första tävling 2013. Är inte säker men jag tror, vi får se!
 
Nu vet ni i alla fall mina mål. Jag vet ju inte hur stora mål jag kan sätta för jag vet ju inte hur länge vi kommer att ha kvar henne, så jag vågar inte sätta högre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0