MYYYS!

Denna veckan har jag varit med Ronja i stort sätt varje dag i stallet! Vi har haft det supermysigt och verkligen pratat om allt! Övergó tjej ♥
 
I alla fall så har det gått bra med P. Har såklart även ridit med ronja hela denna veckan, i tisdags red vi i ridhuset, igår red vi ut och idag har vi varit ute och gått med hästarna och bara snackat en massa.
 
Jag vet att det har varit riktig usel uppdatering här och jag lovar att jag ska bättra mig! Har mycket att tänka på.. Men som sagt ska bättra mig. Nu ska jag sluta att deppa och göra något vettigt med mitt liv och sätta igång med att träna! ;) Vi hörs
 
haha en fulsöt bild på Pee Wee igår när jag satt inne och mös med henne i boxen

Kommentarer
Alexandra skriver

fin blogg du har :)

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-26 // 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0