Planer denna veckan

Ska ju sätta igång Pee Wee nu, eller ja, hon är ju "igång" men har fått vintervila.
Såhär hade jag tänkt denna veckan, låter kanske lite "tufft" nu precis i början men det blir perfekt, trust me!
Onsdag: Rida ut en väldigt lång runda med alla gångarter
Torsdag: Rida ett lätt dressyrpass i ridhuset med mycket sidvärtsrörelser
Fredag: Rida ett dressyrpass med mycket sidvärtsrörelser och igångsättningar
Lördag: Skritta ut i ungefär 50 min
Söndag: Dressyr med mycket lösgörande/ Träning för Helena
Måndag: Tror det blir att hon får vila för jag ska till bjärred på dagen, annars blir det bara att skritta
 
Nu är semestern slut, från och med nu blir det hard work!

Kommentarer
ShireElin skriver

Okej, du känner henne näst! Men glöm inte att lyssna på henne om hon kanske inte tycker det blev så jätte bra, hästar kan ju också få träningsverk ;)

Svar: klart jag gör! Märker på henne direkt om hon är trött och behöver vila! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-02 // 12:43:53
Blogg/Hemsida: http://shireelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0