Täcken

Igår när jag letade efter Pee Wees vintertäcke utan hals så hittade jag massor av täcken!
Vår källare ser ut som jag vet inte vad, och jag hittade massor av saker i den röran! Jag hittade mest täcken och "bra att ha" saker. Jag hittade ett jättegulligt rosa fleecetäcke som Pee Wee hade när hon var yngre, så jag bestämde att jag ska ta med det till stallet och se ifall det passar fortfarande.
Jag hittade även ett superfint ulltäcke som är brunt med guldkant som jag aldrig använt eller ens testat på Pee Wee, konstigt nog!
Hittade många fler täcken som kan användas, men mest hittade jag nog ändå täcken till storhäst som var ännu lite finare! hehe Bra att jag redan har täcken till nästa häst
Imorgon hade jag tänkt ta med kameran till stallet och se om jag kan ta någon bild på Pee Wee i täckena så nu får se.
Här är lite detaljer på ländtäcket och ulltäcket:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0