Today!

Tidsinställt
 
Idag är jag uppe med tuppen och ska iväg med min syster nu på morgonen och göra en sak med tågkorten då vi ska på bio senare ikväll. När jag är klar där så kommer jag bara att åka hem snabbt och byta kläder för att ge mig av till stallet och rida och fixa.
Ungefär såhär ser schemat ut idag:
  • Stiga upp tidigt och fixa tågkorten med syrran
  • Skynda mig till stallet och rida dressyr på Pee Wee och fixa allmänt i stallet
  • Beräknar att vara hemma vid 13.00 och då skriver jag inlägg till båda bloggarna för resten av kvällen!
  • Fram mot sen eftermiddag tar jag tåget till lund där jag och min syster kommer gå någonstans och äta
  • Efter det ska vi till bion och kolla på en film som varar i mer än 2 timmar (!!!!) som heter "Berättelsen om pi"
  • Hem och SOVA

hm, tror det blir ungefär såhär. Gillar inte att planera in  i det sista så jag räknar bara på ett ungefär. Förresten så skrev jag aldrig om mina mål med Pee Wee 2013 igår, så det kan ni räkna med att det kommer upp idag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0