Träning för Helena

Pee Wee var helt galen igår! Jag vet inte riktigt vad det var med henne. I stallgången kunde hon inte stå still och hon var typ "nervös" för hon bajsade 135452 gånger.. Och när vi väl skulle lasta skulle hon inte gå på, vi stod där i säkert 10 minuter för att få på henne. Hon är alltid lättlastad och går alltid på direkt! Visst jag var också stressad då jag blev försenad, så man kan ju förstå henne lite, men jag vet faktiskt inte vad det var med henne. 
 
När vi kom till helena var hon fortfarande stressad, men inte lika mycket som innan.
När jag skulle börja rida för Helena så hade hon lungnat sig en hel del, men så fort jag la på skänklen så skulle hon börja galoppera, haha helena bara skrattade och sa att det var roligt att hon var pigg. Haha knäppa ponnyn!
På träningen tränade vi mest på öppna på medelinjen och några övningar till det. Först red man upp på medelinjen och gjorde öppna, från det gjorde man 8m volt och sen ut till spåret i sluta.
P klarade det bra så träningen gick jättebra trots alla omständigheter!
snart är det dags för tävling!!

Kommentarer
Anonym skriver

Vart ska du tävla?:)

Svar: Dagstorp RF :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-27 // 18:09:40
Sanna & Josefine skriver

Hej, suer fin blogg! Lust med bloglovin-byte? :)
Kraam

Svar: tack så mycket! säg till när ni följer mig så följer jag tillbaka! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-28 // 08:39:04
Blogg/Hemsida: http://stallmuppisarna.blogg.se
Sanna & Josefine skriver

Följer dig nu! :)
Kraam

Svar: följer er också nu! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-01-28 // 22:39:45
Blogg/Hemsida: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0