Yesterday + Today

Igår blev det tyvärr inte mer uppdatering än filmen ifrån träningen! Sorry, men jag var på Kyra Kyrklunds clinic!
Försökte att uppdatera er därifrån, men som vanligt ville inte inlägget laddas upp..
Åkte dit med Ida Andersson i alla fall och vi hade det supermysigt och jätteroligt, hahah vi har lika dålig humor ;)
Tänkte berätta mer om det imorgon, så återkommer med bilder och mer om Kyras clinic då!
 
Idag är det andra saker på schemat och jag red även när jag kom hem igårkväll så att Pee Wee kunde vila idag när Julia kommer!
Såhär ser schemat ut:
  • Ta tåget lite efter halv tio och sedan buss till bjärred
  • Mamma hämtar mig sedan där och sen kör vi och hämtar Julia vid ungefär kl 13.00
  • När vi kommer hem till mig ska vi göra vid oss för photoshoot
  • Och sen står det bara på schemat att fota massor! Så vi får hoppas att vädret tillåter!

Usch, imorgon börjar skolan.. Börjar bra i alla fall med att Julia sover här! ;)

en bild på Ida och mig igår på Kyras clinic, den enda seriösa typ, hahha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0