Falsterbo Horse Show

Idag bär det av till Falsterbo och det menas med lite shopping och framförallt ser jag fram emot att se ponny kuren!
Jag kommer live uppdatera er lite för jag har inte hunnit med att göra tidsinställda för igår kom Amanda hem till mig och vi gick och köpte mat och tog med det hem och kollade på film, jättemysigt!
Måste även passa på att säga att Pee Wee gick bättre än bäst igår, min lilla pärla! ♥ Nu börjar allt falla på plats igen
 
Är det någon av er läsare som ska till Falsterbo? och vilka dagar? Man kanske träffar på någon av er där!
 
 

Kommentarer
Anonym skriver

Ja jag är där varje dag, jag ska jobba :) kram!

Svar: vad roligt! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-10 // 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0