Planen för Pee Wee nu

Nu är det inte många tävlingar kvar år 2013, Pee Wee är inte anmäld till någon mer tävling då det inte finns fler nationella i skåne. Men vi ska titta runt och se om det blir en till iallafall.
Planen för Pee Wee denna veckan är att hon ska vila fram till onsdag ungefär och sen ska jag rida ut. Meetings tar väldigt hårt på hästarna och nu när hon dessutom har varit på två meeting på 2 veckor så är hon väldigt trött! och jag också..
Denna veckan blir lugn på hästfronten men jag hade tänkt hinna med alla mina saknade vänner. Det borde finnas fler timmar på dygnet så att man kunde träffa alla underbara oftare!
 
Ikväll kommer Tilda och hennes familj hit och myser och imorgon kväll ska hela stallet samlas och äta, bada och snacka! Supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0