Stoor besvikelse!

Igår när jag kom hem från Falsterbo var jag väldigt nere och deppig! För det första var det så kallt så jag gick och darra och mådde riktigt dåligt (och det var även därför det inte blev någon live uppdatering) och för det andra var det en fruktansvärt dålig shopping!! ALLTING SER EXAKT LIKADANT UT och alla affärerna hade samma saker!
Det man såg mest som andra människor hade köpt var det orangea schockemöhle schabraket som jag köpte förra årets Falsterbo. Nej, jag vägrade att köpa något mer än två grejer till håret och lite ridstrumpor, ni vet "bra och ha" köp, fyy vad fruktansvärt besviken och arg jag är faktiskt..
 
Vi var i alla fall och tittade på ponny finalen vilket var roligt, jag måste säga att alla ponnys var jättefina! Men jag tog inte med min kamera för det skulle vara för jobbigt att bära.
Jag vill i alla fall passa på och gratta min fina vän Wilma Björk som kom 4a i finalen, duktiga ni!
3 bilder efter förra årets Falsterbo, köpte flera helt nya outfits då och i år köpte jag inget..
 
Vad tyckte ni kära läsare om Falsterbos shopping i år?

Kommentarer
Kajsa skriver

Har du några tips när man lindar. Med eller utan paddar. Hur högt/lågt ska man linda och hur hårt?

Svar: ska försöka fixa det i ett inlägg! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-11 // 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0