Danmark!

God morgon, idag åker alla 9orna på vår skola iväg till bakken för att göra en sista rolig grej tillsammans innan det är dags att gå åt olika håll! Det ska verkligen bli super roligt och jag har längtat riktigt mycket efter detta!
Tyvärr är jag ju fortfarande inte frisk men jag vägrar att missa det här så jag åker i alla fall, pappa är i alla fall jätte snäll och tar hand om min lilla ponny idag.
 
Igår skrev jag aldrig vad den sista roliga grejen jag gjorde i torsdags var, så det kommer jag att skriva om ikväll när jag kommer hem! Förlåt för att de har tagit sån tid, men julia kom igår och ville inte vara osocial och sitta med datorn.
 
Ni får ha en underbar dag så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0