En tur i skogen!

Efter skolan idag bäddade jag ner mig direkt i solstolen och stannade där i ca 2 timmar sen drog jag mig ut till stallet och träffade på Minna. Hon lyckades övertala mig att följa med henne ut på en runda i skogen med hästarna, så jag hoppade upp barbacka! Men det gick hur bra som helst och vi red i alla gångarter vilket gick hur bra som helst :)
Imorgon ska jag rida Pee Wee lite dressyr i ridhuset men inte något ansträngande precis utan bara träna lite grunder. Imorgon kommer Julia följa med mig hem ifrån skolan och även stanna över till onsdag eftersom balen är då. Så kan inte lova er mycket uppdatering då eftersom jag nog inte kommer hinna med det, men ska såklart göra mitt bästa!
Bild från igår när jag och mamma var på nova! Det följde med fina saker hem, men de kommer att komma upp efterhand!
 

Kommentarer
Jonna skriver

Får man se biler på era klänningar till balen?

Svar: klart, det kommer!! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-06-04 // 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0