Felicia är tillbaka!

Det som hände när jag kom hem efter balen var helt otroligt!!
Jag kom hem och var helt slut och ville bara sova men då skulle allt av och jag skulle tvätta av smink o.s.v. Mamma sa till mig att jag skulle gå in på "mitt" rum och stänga av musiken, så jag gick in och stängde av den och la märke till att sängen var nybäddad och rummet städat och att där står en stor väska som jag inte sätt förut men jag orkar inte reagera mer på det och går ut igen och fortsätter att göra vid mig för att sova.
När jag sen äntligen går till sängen för att sova och tar i täcket dras det ner och min syster skriker och sträcker ut armarna, först skriker jag som aldrig förr av rädsla och hoppar ifrån sängen sen ser jag att det är min syster och skriker för att hon var helt totalt oväntad att komma hem nu, ifrån min sida, och sen skriker jag igen och hoppar rakt på henne i sängen och bara skriker av glädje för att hon äntligen är hemma efter 5 månader! SHIT vad jag blev glad, jag visste inte vart jag skulle ta vägen och jag frågade alla i familjen flera gånger ifall jag drömde för det kändes helt overkligt att hon skulle vara hemma!
Dom hade planerat att överraska mig såhär i ungefär 3 dagar och jag hade verkligen IGEN ANING!
Vi gick ner och åt lite medans jag fortfarande var helt i chock och sen somnade jag som en stock och sov otroligt bra fast vi två låg och trängdes i den lilla sängen!
Åh vad skönt det känns att ha henne hemma, att alla är här, jag älskar dig sister!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0