Onsdag 12/6

Godmorgon på er!
 
Om en halvtimme ska jag vara hos mormor och morfar för att hjälpa dom med deras dator vilket går rätt fort, sen efter det ska jag ut till stallet och träna för Helena.
Ikväll får jag se vad som händer för jag skulle egentligen träffat ett par kompisar men vi har ingenstans att vara och det är inte särskilt mycket bestämt, så vi får se om det blir att bara ta det lugnt och planera morgondagen med Hanna!
 
Haha, i övrigt så kan jag inte sluta tänka på att jag ska börja i lund om ca 2 månader och hur mycket jag verkligen längtar efter det! Tänk vad kul det kommer bli, ny skola, nya människor, gå i lund, nya och fler vänner, åh guuud vad jag längtar!! Ni som är i min ålder längtar ni också efter att få börja i ny skola?

Kommentarer
Amanda skriver

jag längtar väldigt mycket men är också väldigt nervös för allt!

Skrivet: 2013-06-12 // 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0